יום חמישי, 29 בנובמבר 2012

אודות רחלי פרץ

אודות רחלי פרץ

שמי ד"ר רחלי פרץ ואני רופאה נטורופתית בעלת ניסיון רב.
 אני עוסקת כתזונאית טבעית קלינית, כמומחית לריפוי טבעי ויועצת מקצועית בנושאים חשובים כמו תזונה נכונה ותוספי מזון.
 מעל 20 שנות הניסיון שלי באים לידי ביטוי בפיתוח ערכה טבעית לטיפול באקנה, בפיתוח פורמולות מצמחי מרפא התורמות רבות לבעיות בריאותיות שונות, ובפיתוח מוצרי "הרבלקו" תוך ייעוץ לייצור של תוספי מזון.

אני בוגרת הקולג' הישראלי לרפואה טבעית במגמת "תזונה ונטורופתיה".
בנוסף, אני גם בוגרת מגמת אירידולוגיה, שהיא אבחון תסמינים ומצבים בריאותיים על פי גלגל העין.
 את ההשלמה לתואר ד"ר N.D. עשיתי בשנת 2001, וכיום אני חברה באגודה הישראלית לנטורופתיה.
 בזכות המלצות חמות רבים פונים אלי בעבודתי כנטורופתית בקופות חולים, מרכזים רפואיים, וכמובן בקליניקה הפרטית שלי.


ליצירת קשר עם ד"ר רחלי פרץ חייגו 0722-657-513 או השאירו פרטיכם בטופס הצור קשר כאן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה