יום ראשון, 9 בדצמבר 2012

חשיבות שאלות ותשובות לאקנה

חשיבות שאלות ותשובות לאקנה

כחלק מהשירות שאני נותנת באהבה גדולה לכל מטופלי אני גם דואגת להרגיע כל אחד מהם ואף לעודד אותם לשאול כמה שיותר שאלות בנושאים כמו אקנה.
אני מאמינה כי אין שאלה לא נכונה ואני נהנית לראות כיצד ברגע שאני מספקת תשובה מקצועית וכנה לקוחותיי הרבים מרגישים שיש להם כתובת למידע אמין ורלוונטי מאוד מבחינתם.

ברגע שיש אפשרות לא רק לשאול שאלות מסוימות אלא גם לקרוא שאלות ותשובות לגבי שלל נושאים והיבטים הקשורים לאקנה הרי שכל אדם יכול להחכים ולראות כיצד הוא לא לבד בקרב החשוב על מראה פנים מרשים יותר.
כך, שאלות לגבי סיכויי הצלחה, משך הטיפול, ניסיון, אישורים של משרד הבריאות, חומרים טבעיים, תופעות לוואי ועוד נענות על ידי בשמחה ובכנות רבה.

ליצירת קשר עם ד"ר רחלי פרץ חייגו 0722-657-513 או השאירו פרטיכם בטופס הצור קשר כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה