יום רביעי, 12 בדצמבר 2012

מה זה אקנה


מה זה אקנה

ההתמחות שלי בבעיה מוכרת כמו פצעי קנה מאפשרת לי להציג את הנושא בצורה בהירה ומדויקת.
פצעי אקנה הם פצעים שמופיעים בחלקי הפנים השונים ולעתים אף על החזה, הגב והזרועות.
הפצעים מופיעים בדרגות שונות ומציקים לא מעט למי שסובל מהם הן בכל הקשור להרגשה גופנית והן בכל הקשור להיבטים אחרים כמו חברה ונוחות כללית.

אני מבינה היטב את תלונותיהם של מטופלי הרבים שמעידים על מצוקה רבה בגלל חוסר היכולת להסתיר פצעוני אקנה.
חשוב לי להדגיש שפצעי אקנה דורשים טיפול איכותי ויעיל אחרת הם יכולים להפוך לבעיה קבועה שבאה לידי ביטוי בצלקות למשל.
אני גאה להציג דרכים רציניות וטבעיות שפיתחתי להתמודדות עם פצעי אקנה לבני כל גיל ולמטופלים משני המינים. 
                




תגובה 1:

  1. שמעתי שבין הגורמים הנפוצים ביותר לאקנה ניתן למנות חוסר איזון רגשי/סטרס. האם קיימות תרופות טבעיות לטיפול באקנה שיש בהן מרכיב להפחתת ההשפעה של לחצים מסוג זה על הגוף?

    השבמחק